czwartek, 22 stycznia 2015

# 4,#5 AUTOGRAF LIONELA MESSIEGO I DAVIDA VILLI!!!

Cześć wszystkim!:)
Przedstawiam Wam moje najcenniejsze autografy z całej kolekcji- autografy LIONELA MESSIEGO i DAVIDA VILLI(wówczas zawodnika FC Barcelony) . Autografy zostały zdobyte listownie. Prośbę wysyłałem w październiku 2010 roku,autografy otrzymałem w styczniu 2011 roku. Miałem niesamowitego farta,że udało mi się je zdobyć :D Kolejne próby wysyłania próśb o autografy do FCB kończyły się niepowodzeniem ze względu na zbyt dużą ilość próśb o autografy.:))

Wrzucam Wam zdjęcie autografów oraz zdjęcie odpowiedzi od FCB,którą otrzymałem wraz z autografami.

ORYGINAŁY: TAK!
Z DEDYKACJĄ: NIE
Jak ważne w skali od 1 do 10: WYMARZONE - 10!!! 


 Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące tych autografów- napisz do mnie w formularzu po prawej stronie bloga.


 Pozdrawiam,
Tomek

1 komentarz:

  1. Zazdroszczę :) gratuluję ja od Leo czekam. U mnie Artur Boruc zapraszam
    Autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń