sobota, 21 lutego 2015

STATYSTYKI PO MIESIĄCU DZIAŁALNOŚCI BLOGA.

Tak jak obiecywałem, garść statystyk dotyczących pierwszego miesiąca działalności bloga.


1) STATYSTYKI DOTYCZĄCE AUTOGRAFÓW

NA BLOGA ZOSTAŁO DO TEJ PORY PRZEZE MNIE WRZUCONYCH 49 AUTOGRAFÓW.

NAJWIĘKSZĄ POPULARNOŚCIĄ CIESZYŁY SIĘ POSTY DOTYCZĄCE AUTOGRAFU:

I miejsce- LIONEL MESSI & DAVID VILLA

II miejsce- ŁUKASZ PISZCZEK

III miejsce- FRANZ BECKENBAUER

TOP 3 NAJCENNIEJSZE AUTOGRAFY WG. MNIE, W MOJEJ KOLEKCJI:

I miejsce- LIONEL MESSI, DAVID VILLA

II miejsce- CARLO ANCELOTTI & ZINEDINE ZIDANE

III miejsce- FRANZ BECKENBAUER , KARD. DZIWISZ

2) STATYSTYKI DOTYCZĄCE WYŚWIETLEŃ BLOGA:

Mój blog był do tej pory odwiedzany 3749 razy, co daje około 121 wyświetleń na dzień, jest to z pewnością sukces!:)


Podział na poszczególne kraje:
  
Polska- 3381
Niemcy- 150
USA- 47
Wielka Brytania- 24
Kenia- 19
Austria- 15
Francja- 11
Szwecja- 10
Irlandia- 6
Belgia- 4

Najczęściej wchodziliście na mojego bloga za pośrednictwem strony Facebook.

 3) WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ NA POCZĄTKU DZIAŁALNOŚCI BLOGA:


Na początku działalności bloga, została przeprowadzona ankieta nt. wyglądu bloga. 90 % głosujących było zdania, że wygląd bloga jest dobry lub bardzo dobry. Pozostałe 10 % głosujących, było zdania, że wygląd bloga jest średni lub kiepski. Te osoby, którym blog się nie podoba, chciałbym serdecznie przeprosić oraz prosić o sugestie, co mógłbym zmienić.

W najbliższym czasie zostanie przeprowadzona kolejna ankieta.

Wszystkim odwiedzającym mojego bloga, chciałbym serdecznie podziękować . To właśnie Wy mobilizujecie mnie do zdobywania kolejnych autografów oraz prowadzenia bloga.


Pozdrawiam, 
Tomek








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz